📌 2024. ÁPRILIS 8. 16:00 - HÉTFŐ📌
⚔️SZIGETI VESZEDELEM⚔️
A Kari Napok első piros színekben pompázó napján a Szigeti Veszedelem kerül megrendezésre 16:00-tól! A helyszín már ismerős lehet számotokra, a híres-neves Margit-sziget a küzdelem színtere. 😱
Itt az ideje a csapatok toborzásának, de jól válasszatok, hiszen a feladatok során szükségetek lesz a bölcsességre, bátorságra, furfangosságra, kéz és láb ügyességre és mindenek felett, mindent elnyelő végtelen gyomorra!🙄
8 csapat jelentkezését várjuk, akik megmérettetik magukat eme veszedelmes túrán! Harcra fel!😉
A városvetélkedőre mindenképpen olyan ruházatot viseljetek, ami kényelmes, valamint nem sajnáltok, ha kicsit koszos lesz. Ne felejtsétek otthon a piros színűruhadarabokat, kiegészítőket, hogy hűek legyünk az idei tematikához!❤️
A programokon való részvétel jelképes hozzájáruláshoz kötött, amely tartalmazza az éltető nedűt minden csapat részére!
Kérdések esetén bátran keressétek a Rendezvényszervező Bizottság tagjait, Páll Renátát és Tóth Kincsőt!
---
⚔️Margit Island Adventure⚔️
Dear fellow Students!
On Monday 8 April, the Faculty Days will start again, with the first red-coloured day of the Faculty Days, the Island Peril from 4:00 pm. The location may already be familiar to you, with the famous Margaret Island being the scene of the battle. 😱
It's time to recruit your teams, but choose wisely, as you'll need wisdom, courage, cunning, hand and foot dexterity and above all, an all-absorbign, endless stomach!🙄
We are waiting for the application of 🔟 teams who will challenge themselves on this dangerous tour.
For the challenge, be sure to wear clothes that are comfortable and don't mind getting a bit dirty, and don't forget to bring red clothes and accessories, as we're wearing red this year.❤️
The event REQUIRES REGISTRATION, for which you can register at the link below.
Participation in the programme is possible with a symbolic contribution, which is a refreshing drink for each team!
If you have any questions, please feel free to contact the members of the Event Organizing Committee: Páll Renáta and Tóth Kincső!
Horváth Katalin