A hallgatóközpontú oktatás tudományos elmélete és gyakorlataTovábbképzés/oktatás
A 90 perces felkészítő Maryellen Weimer nevéhez kötődő hallgatóközpontú oktatás elméleti alapjait és gyakorlati megvalósítási lehetőségeit mutatja be.
Az első részben áttekintjük a hallgatóközpontú megközelítés tudományos hátterét és pedagógiai jelentőségét, különös tekintettel arra, hogyan valósítható meg valódi egyetemi kurzusokon. A résztvevők aktív bevonására építve konkrét esetek és példák segítségével vizsgáljuk, hogyan ültethetők át a weimeri elvek a tantermi gyakorlatba, és hogyan alakítják át az oktató szerepét, a hallgatók felelősségét és a tanulási folyamat dinamikáját.
A felkészítő második részében reflexiós beszélgetés keretében kerül sor az elhangzottak közös feldolgozására. A résztvevők nemcsak a levont következtetéseket értékelik, hanem saját tapasztalataikat is megoszthatják egymással, ezzel segítve a tanulóközpontú szemlélet beépítését saját oktatói gyakorlatukba.
A képzés elsősorban az ÁNTK civil oktatóinak szól.
A képzéstartó: Dr. Szalai András (ÁNTK Lőrincz Lajos Közigazgatási Jogi Tanszék)
A képzésen résztvevők maximum létszáma: 15 fő.
A képzés formája: jelenléti.
A részvétel regisztrációhoz kötött.
A regisztráció határideje: október 7.
Várjuk szeretettel!
Ludovika Oktatásfejlesztési Iroda