"Játék az élet" - Videójátékok a társadalomban és a tudományban
2021. február 18., csütörtök -
9:00
2021. február 15., hétfő
2021. február 16., kedd
2021. február 17., szerda
2021. február 18., csütörtök
9:00
Megnyitó - Dr. Török Bernát, EJKK igazgató
Megnyitó - Dr. Török Bernát, EJKK igazgató
9:00 - 9:15
9:15
Sorbán Kinga: A játék joga - a videójáték disztribúciós platformok szabályozása az Európai Unióban
Sorbán Kinga: A játék joga - a videójáték disztribúciós platformok szabályozása az Európai Unióban
9:15 - 9:35
9:35
Fromann Richárd: Videojátékok közösségei és értékei a JátékosLét Kutatás tükrében
Fromann Richárd: Videojátékok közösségei és értékei a JátékosLét Kutatás tükrében
9:35 - 9:55
9:55
Fekete Zsombor: Játék, munka, tanulás - egyszerre.
Fekete Zsombor: Játék, munka, tanulás - egyszerre.
9:55 - 10:15
10:15
Sáfrán József: A terrorizmus és a videójátékok kapcsolata - kiképzés, gyakorlás, kommunikáció
Sáfrán József: A terrorizmus és a videójátékok kapcsolata - kiképzés, gyakorlás, kommunikáció
10:15 - 10:35
10:35
Nagy Krisztina: Játékfüggőség - gyermekvédelmi szempontok az addiktív elemeket tartalmazó videójátékok szabályozásához
Nagy Krisztina: Játékfüggőség - gyermekvédelmi szempontok az addiktív elemeket tartalmazó videójátékok szabályozásához
10:35 - 10:55
10:55
Andok Mónika: A videójátékok vallási vonatkozásai: tartalmak, hatások, egyházi reakciók
Andok Mónika: A videójátékok vallási vonatkozásai: tartalmak, hatások, egyházi reakciók
10:55 - 11:15
11:15
Makai Péter: Játsszunk a túlélésre! - A klímatudomány és klímaváltozás az interaktív digitális narratívákban
Makai Péter: Játsszunk a túlélésre! - A klímatudomány és klímaváltozás az interaktív digitális narratívákban
11:15 - 11:35
11:35
Győri Tamás - Jagodics Balázs: A versengés és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében
Győri Tamás - Jagodics Balázs: A versengés és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében
11:35 - 11:55
11:55
Ebédszünet
Ebédszünet
11:55 - 13:00
13:00
Esport Universum kerekasztal-beszélgetés
-
Márk Tischler
József Gáspár
Zoltán Andrejkovics
Gábor Molnár
Esport Universum kerekasztal-beszélgetés
Márk Tischler
József Gáspár
Zoltán Andrejkovics
Gábor Molnár
13:00 - 14:00
Profi gaming és e-sport tartalom mint univerzális entertainment; Marketing lehetőségek az e-sportban; Streaming platformok felelőssége, tiltások; Előrejelzés, kitekintés Moderátor: Gáspár József (e-sport szakértő), Résztvevők: Tischler Márk (Esport Universum), Andrejkovics Zoltán (Docler), Molnár Gábor (profi e-sportoló)
14:00
Hartyándi Mátyás: Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata
Hartyándi Mátyás: Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata
14:00 - 14:20
14:20
Bíró Balázs: Az e-sport globális és hazai helyzete
Bíró Balázs: Az e-sport globális és hazai helyzete
14:20 - 14:40
14:40
Szabella Olivér: A COVID-19 hatása az esport iparágára
Szabella Olivér: A COVID-19 hatása az esport iparágára
14:40 - 15:00
15:00
Kávészünet
Kávészünet
15:00 - 15:05
15:05
Ács Bálint: A videójátékok muzealizációja és gyűjteményi reprezentációja
Ács Bálint: A videójátékok muzealizációja és gyűjteményi reprezentációja
15:05 - 15:25
15:25
Dergez Ildikó – Kiss Márton: A 2. világháború ember- és emlékezetképe a számítógépes játékok tükrében
Dergez Ildikó – Kiss Márton: A 2. világháború ember- és emlékezetképe a számítógépes játékok tükrében
15:25 - 15:45
15:45
Bakk Ágnes: Az immerzió ígérete: videojátékok hatása az előadóművészetre
Bakk Ágnes: Az immerzió ígérete: videojátékok hatása az előadóművészetre
15:45 - 16:05
16:05
Balogh Andrea: Gaming és nyelvészet
Balogh Andrea: Gaming és nyelvészet
16:05 - 16:25
16:25
Laki Balázs - Muszka Katalin: A kínai videójáték-ipar fejlődésének globális gazdasági hatásai
Laki Balázs - Muszka Katalin: A kínai videójáték-ipar fejlődésének globális gazdasági hatásai
16:25 - 16:45
16:45
Zárszó - Rab Árpád
Zárszó - Rab Árpád
16:45 - 17:00